Tuesday, July 2, 2013

luahan hati :)

ya allah. sungguh berat ujian mu ini. alhamdulillah. aku mampu hadapinya dgn hati yg tabah dan sabar. ya rabb, berat sungguh sebenarnya hati ni nak melepaskan die pergi. tp aku akn merelakan die pergi dr hidupku. aku cube jadi setabah FATIMAH. setaqwa AISYAH. dan paling penting semulia KHADIJAH. kwn2. aku seperti tidak percya die bkn lg milikku. :( hm. aku tak boleh sedih. sbb nanti org sekeliling aku turut sedih. aku akn cube menjadi wanita yg paling BAHAGIA spt wanita lain. tak semua ape yg kite nak, kite akn dptkan. tp allah hanya bg ape yg kite perlu. terima kasih kwn2 sbb sllu berada di cc. :) pd semester 4 ni, aku akn mulakan hidup baru. bukan bermakna aku dgn 'org baru'. belum bersedia utk semua itu. cume mampu ckp, "aku kuat hadapi semua ni". amin :) semoga allah memberi kekuatan yg luarbiasa utkku. :) aku akan menjadi seorg wanita akhir zaman. :)

No comments:

Post a Comment